החלה היום מכירת ה-ND ביפן

הדור הרביעי של המיאטה (רודסטר, Roadster ביפן) נוחת פיזית בסוכנויות Anfini של מאזדה ביפן. באופן טבעי, השוק היפני מקבל את הדור החדש וזאת למרות שבארה”ב ובריטניה החלה הרשמה מוקדמת לגרסאת ה-Launch Edition בתחילת החודש דרך אתר אינטרנט יעודי שמאזדה פיתחה לעניין.

בשלב זה רק גרסאת ה-1.5 ליטר מסדרת ה-SkyActiv-G תימכר ומאוחר יותר תצטרף גם גרסאת ה-2.0 ליטר הבכירה והמצופת. גרסאת ה-1.5 ליטר בעלת 129 כ”ס אשר מתקבלים ב-7000 סל”ד ומומנט  של כ-15.3 קג”מ אשר מתקבלים 4,800 סל”ד תימכר בכמה רמות אבזור. גרסאת ה-S הסטנדרטית היא הגרסא הזולה ביותר ומחירה כ-2,494,800 ין (כ-80,000 ש”ח). גרסאת ה-S כוללת פנסי לד בחזית הרכב ובאחוריו, חישוקי 16 אינטש, מערכת KeyLess להתנעה ללא מפתח, כפתור התנעה, הגה, ידית הילוכים וידית בלם מעור, מושבי בד, מערכת שמע פשוטה ובקרת יציבות. גרסא זו מגיעה עם גיר ידני בלבד.

S

S

במחיר של כ-2,700,00 ין לגרסא הידנית (כ-86,260 ש”ח) וכ-2,808,000 ין בגרסא האוטומטית (89,680 ש”ח) תקבלו את ה-S-Special Package S שכוללת מערכת מולטימדיה 7 אינטש (Mazda Connect) עם 6 רמקולים, מערכת אוטומטית להדלקת אורות ומגבים, מערכת אוטומטית למניעת סינוור במראה המרכזית, מערכת בקרת אקלים אוטומטית וכריות אוויר צידיות. כסטנדרט הגרסא האוטומטית מגיעה עם מערכת לאגירת אנרגיה בעת לחיצה על הבלמים (I-Eloop) ומערכת עצור וסע להפחתת מזהמים בעת עמידה ממושכת (i-stop), אך שתי מערכות אלו ניתנות לרכישה כאופצייה גם בגרסא הידנית.

S Special Package

S Special Package

רמת האבזור היקרה ביותר, ה-S-Leather ,במחיר 3,034,800 ין לגרסא הידנית (כ-96,930 ש”ח) וכ-3,142,800 ין לגרסא האוטומטית (כ-100,390 ש”ח) כוללת מושבים עור מחוממים ודיפוני דלתות מעור,  מערכת שמע DVD עם מקלט טלוויזיה ו-9 רמקולים של BOSE, מערכת תאורה אדפטיבית המשנה את אלומת העור לפי זווית ההגה ומהירות הרכב, מערכת אוטומטית לשינוי התאורה (HBC), מערכת רדאר שמזהה עצמים במקומות בהם שדה הראיה מוגבל (BSM) ומערכת שמזהה רכבים ועצמים בעת שילוב להילוך אחורי (RCTA). בנוסף גם מערכת לזיהוי גלישה מנתיב (LDWS).

S Leather Package

S Leather Package

כ-100 ק”ג פחות ממשקל הדור השלישי, משקל הדור הרביעי נע בין 990 ק”ג לכ-1,060 ק”ג וזאת תודות לשימוש בפלדה ואלומיניום בשילדה ובמרכב. כמו בדור השלישי, חלוקת המשקל 50:50 בין הסרנים אך מנוע הרכב זז מעט אחורה לכיוון מרכז הרכב ומרכז הכובד ירד מעט על מנת לספק אחיזה גבוהה והתנהגות דינמית משופרת יותר. מאזדה שינתה גם את מערך הפדלים בשינוי מיקומם ובדור החדש הם מוקמו במרכז.

Pedal placement

Pedal placement

layout of the people-centered

layout of the people-centered

Skeleton

Skeleton

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.