המפרט העדכני של הדור הרביעי

לא מזמן ה-ND מתוחת הפנים נחתה בארצנו ומהיכרות קצרצרה עם המכונית הגעתי לתובנות שאם ה-ND לפני מתיחת הפנים הייתה טובה, כעת היא טובה יותר, הרבה יותר. את המבחן הראשון תוכלו לקרוא בקישור הזה.

קווים בהיסטוריית הייצור של הדור הרביעי:

4/2014 : מאזדה חושפת את שילדת הדור הרביעי בתערוכת הרכב בניו-יורק
9/2014 : הדור הרביעי נחשף בו זמנית בשלושה מוקדים בעולם, ברצלונה, קליפורניה וביפן.
10/2014 : המיאטה מופיעה גם בתערוכת הרכב בפאריז.
11/2014 : ביחד עם ה-CX3 החדשה, מאזדה מציגה את המיאטה החדשה בדגם הבסיס וגם את הדגם המשודרג והחזק שלה.
2/2015 : מאזדה מציגה בתערוכת הרכב הבין לאומית בשיקגו אביזרים שימכרו בתוספת תשלום ללקוחות שיחפצו בכך ובטורונטו שבקנדה המיאטה מוצגת בתערוכת הרכב המקומית.
2/2015 : מאזדה מציגה לאירופאים את המיאטה בתערוכת ז’נבה.
3/2015 : המכונית הראשונה יורדת מפס הייצור.
5/2015 : הדור הרביעי מתחיל להמכר בסוכנויות Anfini ביפן.
6/2015 : המיאטה מושקת לראשונה במסיבת עיתונאים במטה דלק-מוטורס. בשלב הראשון כ-20 יחידות בלבד ימכרו עד סוף השנה.
8/2015 : משלוח ראשון של הדור החדש עושה עלייה.
3/2016 : גרסת RF בעלת גג קשיח הוצגה בתערוכת ניו-יורק
4/2016 : מכונית המיליון יורדת מפס היצור
10/2016 : מכוניות ראשונות מדגם MX-5 RF יורדות מפס היצור.
11/2017 : מתיחת פנים ראשונה וקלילה בוצעה לדור הרביעי
6/2018 : עדכון משמעותי הכולל תוספת כח, כיול במתלים והגה מתכוונן.
2/2019 : יום הולדת 30 למאזדה מיאטה ומאזדה חושפת את מהדורת ה-30 שנה לייצור המכונית

מפרט המיאטה הישראלית אחרי מתיחת הפנים כוללת את השינויים והתוספות הבאות:

  • הספק המנוע עלה לכ-183 כ”ס (מתקבל בשיא של 7000 סל”ד)
  • המומנט טיפס מעט לכ-20.9 קג”מ
  • מהירות סופית עלתה ל-219 קמ”ש
  • תאוצה מ-0 ל-100 ירדה ל-6.5 שניות מ-7.2 שניות
  • נוספו מערכות בטיחות כגון : מערכת בלימה חכמה (עד 80 קמ”ש),מערכת התראה לסטייה מנתיב,מערכת חכמה לבלימת המכונית בנסיעה לאחור (עד 8 קמ”ש) ומערכת מובילאיי
  • פנסים ראשיים אדפטיביים
  • סט רמקולים ממותג Bose
  • מצלמת רוורס

בנוסף דלק-מוטורס מוכר את גרסאת ה-SE שכוללת גג בד חום ומושבי עוד חומים Nappa.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.