העיירה וולנגהורן ונורברגרינג

יום מאכזב, מה אני אגיד לכם. אתמול עברנו דרך לוקסמבורג מצרפת לגרמניה והגענו לבית הארחה בכפר בשם וולנגהורן. הכפר מאוד שקט, מאוד פסטורלי, מאוד נקי ונעים. בית הארחה היה סגור ואז מישהו בקטנוע עצר לידנו ואמר לנו ללכת קדימה. ‘כנראה אנחנו מקבלים את המפתחות במבנה אחר’ אני אומר. טוב, אני ואודליה התנדבנו לחפש את המבנה שבו מקבלים את המפתחות לחדרים. כמה דקות אחרי שהתחלנו לרדת, אשה מבוגרת על קורקינט חשמלי מגיעה אלינו ומתחילה לדבר איתנו בגרמנית. מנסים לדבר איתה באנגלית אך היא לא מבינה מילה. מזל שאודליה מבינה מספר מילים בגרמנית, אחרת לא היינו מצליחים להבין מה היא רוצה ולהיפך. כמה דקות של ברבורים במילים לא מובנות על ההזמנה והמחיר ומיד קיבלנו את המפתחות לחדרים. מה אני אגיד לכם, מה צריך יותר מזה. אווירה כפרית, ללא חיבור לאינטרנט, שקט מושלם, תושבים נחמדים ואדיבים, נוף מדהים. באמת צריך יותר מזה? אולי.

נועם ואודליה
מירי מחייכת
וללנגהורן
בית הארחה

יצאנו בבוקר לכיוון מסלול ‘הגיהנום השחור’ המפורסם בעולם. כשהגענו הייתה לי הרגשה שלא נצליח לעלות על המסלול בגלל ערפל כבד. חיכינו בתקווה כמה שעות אך לצערנו מנהלי המסלול סרבו לפתוח את המסלול בגלל תנאי מזג האוויר. יצאנו מאוכזבים משם, אבל היי, לפחות פגשנו במשפחה דתית ישראלית מירושלים שסתם עברו במקרה אורח והחליטו לעצור במסלול. ראינו מכוניות מיוחדות, ראינו את ה-RX7 המפורסמת ועוד כמה מיאטות מבריטניה שככל הנראה בעליהן ייבאו אותן מיפן וראינו גם כמה מפלצות כמו ה-GTR של ניסאן, כמה פורשות נחמדות והמון M3, לוטוסים ועוד…

שמוליק ונועם מבואסים
מחסומים סגורים
המיאטות בחניה

עכשיו אני כותב לכם מבית מלון מאוד נחמד שנקרא Achat שנמצא בעיירה Karlsruhe בגרמניה. מחר ממשיכים בדרכנו.

עדכונים בהמשך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.