חדשות טובות : תוכנית שחזור לדור הראשון, אבל רק ביפן

חדשות טובות : תוכנית שחזור לדור הראשון, אבל רק ביפן

טוב, אז למרות שהפוסט הנ”ל הוא פחות רלוונטי לתושבי כדור הארץ שאינם מתגוררים ביפן, עדיין תמיד נחמד לגלות מחדש איך היצרנית הקטנה ממשיכה לחזק את הקשר שלה עם הלקוחות שכבר רכשו את רכבם, גם אם זה לפני 28 שנים.

על מה מדובר?

בשבוע שעבר עולם הרכב התבשר שמאזדה מתחילה בתכנית שחזור לדור הראשון של המיאטה. החדשות הטובות הן שהיא עושה את זה. החדשות הרעות הן שזה רק לשוק היפני. החדשות החצי רעות הן שאולי חלקים יזלגו בהמשך לשווקים שונים בעולם. מאזדה כמו רוב היצרנים שייצרו בעברם רכבים אייקונים, מאמינה שתכנית השחזור תהדק את הקשר עוד יותר בין חובבי הדגם לבין היצרנית לכן היא פתחה מחדש הסכמים עם הספקים המקוריים שסיפקו בעבר חלפים לדור הראשון.

לאורך כל שנות ייצורה של המיאטה (ביפן Roadster) צצו להן בכל שנה מהדורות אבזור מוגבלות עם אבזור מיוחד ונדיר שהגיע מספקים חיצוניים שנמכרו יחד עם גרסאות הבסיס. כיום, לאחר 20 שנה פלוס, קשה יותר להשיג את חלקי החילוף הנדירים והבשורה מבית מאזדה בהחלט תעודד את הבעלים להמשיך לתחזק ולהחזיק את מכוניתם. אגב, התכנית כוללת גם את דגמי הבסיס ולאוו דווקא רק את מהדורות האבזור המוגבלות.

אז מה כוללת התכנית?

בשלב הראשון התכנית תכלול אפשרות להזמין את צמיגי ה-Bridgstone המקוריים שאיתם המכונית שווקה, הגה עץ וידית הילוכים ממותג Nardi שהגיעו בחלק ממהדורות האבזור המוגבלות וגגות ויניל. מאזדה אומרת שהיא תבחן את הדרישה ואם היא תהיה מספקת היא תמשיך ותציע חלקי חילוף נוספים. כחלופה, מאזדה מציעה ללקוחות היפנים תכנית שתחזיר את המיאטה הישנה למצב “חדש” בכך שהמכונית תגיע למפעל ותרד מפס היצור לאחר עבודות שחזור ופחחות.

המחירים של התכנית לא פורסמו אבל לפי שמועות הם לא הולכים להיות זולים, אבל מי שאוהב את המיאטה שלו ורוצה להחזיר אותה למצב מקורי, זו כנראה תהיה האופציה “הזולה” יותר.

לעמוד עם הפרטים לחץ כאן

שתףShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.