מאזדה מציגה את מנגנון הגג הקשיח של ה-RF

מאזדה מציגה את מנגנון הגג הקשיח של ה-RF

אם תפעול ידני של גג הבד של המיאטה אינו מתאים לכם, אתם תמיד יכולים להוסיף קצת כסף ולשדרג את החוויה בפתיחת/סגירת הגג באופן חשמלי. טוב, כרגע אנחנו לא יודעים אם ומתי בדיוק ה-RF תגיע לארץ, אבל במידה והיא תגיע, אני מאמין שנראה את הגג החשמלי החדש נסגר ונפתח בכבישי ארצנו, ואפילו דיי נתלהב מזה. להבדיל מהגג הקשיח של הדור השלישי (NC) שמציג לנו עיצוב קופה וזהה לעיצוב המתקבל עם הגג בד הרך, ל-RF גג קשיח חשמלי שמזכיר את הפורשה 911 Targa. את הגג ניתן לפתוח ולסגור במהירות של עד 10 קמ”ש כאשר כל פעולה לוקחת כ-12 שניות. ה-RF החלה להמכר באנגליה ובארה”ב במהדורות אבזור מוגבלות (Launch Edition) ובקרוב הן יתחילו להמסר ללקוחות החדשים.

MX5 Miata RF
MX5 Miata RF
NC-PRHT
NC-PRHT

למרות מימדיה הצנועים של המיאטה (ביחס למתחרותיה) מאזדה הצליחה ליצור עיצוב מעניין, אך יותר מעניין החלק המכני שגורם לחלקי הגג לנוע. לפני מספר ימים מאזדה שחררה סרטון אשר מציג בצורה ויזואלית וברורה איך מנגנון הגג הקשיח של ה-RF פועל. בשלב הראשון הנהג מתפעל את פתיחת הגג על ידי לחיצה על הכפתור. בשלב השני מנגנון הנועל את הגג לקורת השמשה הקדמית מתחיל לעבוד והנועל משחרר את הגג מהקורה. בשלב השלישי, החלק הצדדי (המשולש) מתחיל לעלות ולנוע אחורה ונשאר מעט באוויר עד שחלקי הגג הנותרים יסיימו להתקפל. לאחר מכן הוא חוזר חזרה למקומו.

מנגנון הגג הקשיח ב-NC

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.