סיכום שבוע ראשון והגעה לפאריז

מגדל אייפל

יצאנו אתמול לכיוון פאריז מבית המלון סאנט מארי שנמצא ליד העיירה ביון. עלינו על האוטוסטרדה מספר  A6. יצא שבסוף האוטוסטרדה שילמנו כ-21 יורו על הנסיעה (כ-300 ק”מ), לא זול, אבל בהתחשב שזה היה מאריך לנו את הדרך בכמה שעות, זה אולי שווה את זה.

הגענו לבית המלון Campanile Creteil Centre ואנחנו לנים כאן כ-3 לילות. מיד כשהגענו הלכנו לאכול ולאחר מכן יצאנו למרכז העיר עם הרכבת התחתית. הרכבת התחתית הייתה סיוט מבחינתנו. הרגשנו לא בנוח כיוון שהיה מעט חנוק שם, היא עצרה כל שניה בתחנה אחרת ובדרך חזרה למלון היו קצת טיפוסים מפוקפקים שהפחידו אותנו. פאריז יפה אך ציפיתי שתהיה קלאסית. במקום זה קיבלנו רעש והמולה, יותר מידי דינמיות, רעשי ניידות משטרה כל כמה דקות והמון מהגרים שהיה כדאי להתרחק מהם.

20141001_182306 20141001_184733

נהר הסיין
כנסיית נוטרדאם
גשר המנעולים
מגדל אייפל

היום נועם ואודליה נסעו לתערוכת הרכב הבית לאומית בפאריז, ואנחנו מחר נלך לשם כי חשוב לנו לראות את המיאטה החדשה.

סיכום שבוע ראשון למסע

לאחר מספר ימים באיטליה ומספר ימים בצרפת, אין ספק שנהנינו יותר באיטליה. איטליה יותר ידידותית לישראלים והאוכל בה טעים יותר. הנופים בשתי המדינות יפים והאזורים הכפריים מדהימים. עלינו לא מעט על האוטוסטרדות ונאלצנו לשלם סכומים לא נמוכים על הנסיעה והדלק ברוב התחנות הוא יקר יותר מבישראל וקשה למצוא תחנה זולה. אירופה מפוצצת במצלמות מהירות אך אם נזהרים, נמנעים מדוחות. כרגע לא ידוע לי אם צולמנו בטעות, כולי תקווה שלא. הסתובבנו רוב הזמן עם מדבקות שמסוות את דגל ישראל אך מידי פעם השתעשענו במחשבה שאנחנו כובשים את אירופה ומצהירים ‘היינו כאן’ כשנסענו והחנינו בכבישי אירופה על דגל ישראלי חשוף. למעט המלון שאנחנו שוהים בו כרגע, המחיר הממוצע ללילה בביתי המלון שבהם שהינו היה סביבות ה-200 ₪ ללילה. המלון בו אנחנו שוהים כעת עולה כ-410 ₪ ללילה כיוון שהוא קרוב למרכז העיר והוא סביר פלוס. המזג אוויר יחסית נעים אך לעיתים חשים בחום עדין שלעיתים גורם לנו מעט לקטר.

1 thought on “סיכום שבוע ראשון והגעה לפאריז

1. אני שמח בשבילכם שאחרי כל התיכנונים וההיסוסים החלטתם להגישם חלום.
    העילומים ממש ברמה מיקצועית.תענוג להסתכל.

RAN

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.