עדכון משמעותי לדור הרביעי של המיאטה

עדכון משמעותי לדור הרביעי של המיאטה

מאזדה מדווחת שהדור הרביעי  של המיאטה הולך לעבור עדכון משמעותי הכולל שינויים מכאניים מהותיים. הדור הרביעי של המיאטה נחשף ב-2014 והחל להימכר ב-2015 כאשר גרסת הבסיס  נמכרה עם מנוע 1.5 ליטר והגרסה הבכירה נמכרה עם מנוע 2.0 ליטר המפיק כ-155 כ”ס. בהמשך, מאזדה חשפה ב-2016 את גרסת הגג הקשיח שמזכירה את גרסאות ה-Targa של פורשה הגרמנית. לפני מספר חודשים מאזדה ביצעה עדכון קטן במתלים ובהיגוי ובמשך כל תקופת השיווק שלה היא מכרה בנוסף לגרסאות המאובזרות אצל הדילרים המקומיים, גם גרסאות מיוחדות ומוגבלות בכמות היחידות.

עתה מאזדה מעדכנת את הדור הרביעי עדכון מאוד מהותי שהולך לשמח לא מעט אנשים ומעריצים והעדכון הזה יגיע בדגמי 2019, כ-30 שנה מאז תחילת ייצור הדור הראשון של המיאטה.

אנשים גבוהים מתקשים למצוא תנוחת ישיבה ראויה במיאטה בעיקר בגלל  ההגה הקבוע שלא ניתן לכיוון, ולראשונה, מאז תחילת יצור הדור הראשון, מאזדה מתקינה הגה טלסקופי שיאפשר לנהג לקבוע את המרחק הנכון (אין אזכור לגובה) מההגה מבחינתו. העדכון המשמעותי כולל גם שלל אביזרי בטיחות הכוללים זיהוי תמרורים, מערכת שמתריעה על ערנות הנהג, מערכת עזר לבלימה בעיר והתראה על סטייה מנתיב. מאזדה לא הזניחה את פנים הרכב והיא גם עדכנה את גודל מסך המולטימדיה ופנים דו-גווני (ברמות אבזור שונות). מרכב הרכב כולל גם גג בצבע אדום-חום (ללקוח תינתן האופציה לרכוש גג בגוון זה) וגלגלים שנצבעו בצבע שחור מבריק במקום המושחמים בגרסאות הנוכחיות.

גולת הכותרת היא שינוי משמעותי בהספק מנוע ה-2.0 ליטר ושינוי מזערי בהספק מנוע ה-1.5 ליטר. רכיבי המנוע עברו שינוי מהותי הכוללים בוכנות וגלגל תנופה קלים יותר, מערכת פליטה מתקדמת יותר ומערכת יניקה בעלת קוטר גדול יותר. סל”ד הרכב המקסימלי עולה מ-6800 סל”ד לכ-7500 סל”ד, כל זה ויחד עם ניהול מנוע מעודכן מביאים את הספק מנוע ה-2.0 ליטר לכ-181 כ”ס עם שינוי מזערי במומנט לכ-21 קג”מ ואת מנוע ה-1.5 לכ-130 כ”ס.

כרגע אין פרטים טכניים נוספים ומחירים, ברגע שיהיה עוד מידע, נעדכן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.