צילומי לילה ותערוכת הרכב הבין לאומית בפאריז

אמצע הלילה, המכוניות עומדות מול מגדל אייפל ולאחר מכן מול שער הניצחון. איזו הרגשה טובה זו לראות את המכוניות הישראליות עומדות בפוזיציות מול הסמלים החשובים של פאריז.

20141003_005400

שער הניצחון
שער הניצחון

תערוכת הרכב בפאריז

במילה אחת וואו. בכמה מילים, היה מדליק לגמרי. הגענו ברכבת התחתית (מספר M8) אל התערוכה. מיד נכנסנו לחדר העיתונאים והצטיידנו בשתייה ובעוגות (אגב, הכל חינם). מה שעניין אותי בעיקר זו המיאטה החדשה, אבל כל ביתן שבו ביקרנו היה מדהים וכמעט בכל דלפק של מותג שהציג, קיבלנו קיט עיתונאים הכולל חוברות ודיסק-און קי. במתחם של פולקסוואגן אכלנו נקנקיות ובגט, בסקודה אכלנו סלט טעים, בקיצור, נהנינו מהאווירה.

המיאטה החדשה

לעמוד ליד הדור הרביעי של המיאטה ולהרגיש אותה קצת לפני כולם זו חוויה בפני עצמה. העיצוב של המכונית נראה קצת מושלם ממרחק של כ-10 מטרים והלאה, אך כשמתקרבים הוא נעשה קצת מוזר. יחידות התאורה הקדמיות גורמות לנו לחשוב שאולי הן קטנות מידי וחבל שמאזדה לא עשתה לנכון להגדילן במעט, הבליטה שאפיינה את המכסה המנוע שיש בשלוש דורות האחרונים הייתה חסרה, אחורי הרכב שקיבל בליטה שכלל לא מזכירה את אחורי הדורות האחרונים של המיאטה, משאבת המים שבמנוע החדש היא חיצונית לגמרי והחוסר במשאבת הגה כח הידראולי קצת מערער את המחשבה שאולי המיאטה תאבד את יכולות ההיגוי הנפלאות שלה. מאזדה לא פרסמה נתונים טכניים אך ידוע שמנוע הבסיס הוא 1.5 ליטר וככל הנראה בשווקים מסוימים בעולם היא תקבל גם מנוע 2.0 ליטר (אני מאמין שגם אנחנו).

מיאטה דור רביעי ND
מיאטה דור רביעי ND
מיאטה דור רביעי ND
מיאטה דור רביעי ND
מיאטה דור רביעי ND
מיאטה דור רביעי ND

יוצאים לגרמניה.

אנחנו שעה בערך לפני יציאתנו לגרמניה. שם נבלה את הימים הקרובים.

להתראות

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.