צרצר במנוע? לא, כנראה מדובר במיסב לחץ סורר

צרצר במנוע? לא, כנראה מדובר במיסב לחץ סורר

דמיינו את עצמכם עומדים ברמזור אדום. אתם לבד בצומת, השעה מאוחרת והשקט הוא מופתי. ואז מגיע רעש מציק. אתם חושבים לעצמכם, יש צרצרים באזור? אז זהו, שרוב הסיכויים שרעש הצרצור מגיע מהמכונית שלכם ואם נתמקד יותר, אז יש סיכוי גבוה ביותר שהרעש הוא ממיסב הלחץ של המצמד.

בדיקה? יש.

ליחצו על דוושת המצמד שלכם עד הסוף עד שתהיה הפרדה מלאה בין דיסקת החיכוך לגלגל התנופה. הרעש נעלם? ברכותיי, מיסב הלחץ שלכם בתהליכי בליה מתקדמים. עכשיו שחררו את הדוושה ונסו לשמוע את הרעש. הרעש חזר? עכשיו אתם יודעים בוודאות שמקור הרעש הוא ממיסה הלחץ שכל תפקידו הוא לאפשר תנועה אופקית (אם תרצו לקרוא לזה ככה) בזמן שהמנוע פועל.

איך מטפלים?

אין מנוס, צריך להוריד את הגיר בשביל המיסב.

דחיפות טיפול?

אם אתם סובלים מהרעש תקופה ארוכה כדאי לשקול לבצע את העבודה. אם אתם רק התחלתם לשמוע אז נסו לדחות את ההחלפה כמה שיותר קרוב למועד החלפת המצמד. חבל לשלם סתם כפול על עבודה כפולה.

לטפל לבד?

אפשרי לבעלי ידיים וראש טכני מיומן ובעל ניסיון. בגדול לא מומלץ.

 

מהיכן רוכשים מיסב חדש?

תמיד יש את האופציה לרכוש דרך מוסכי היבואן. מי שחשקה נפשו במיסב לא מקורי שמגיע עם סט מושלם של מצמד, תמיד יכול לפנות חנויות האינטרנטיות ולהזמין משם. קחו בחשבון שאם לא מדובר על הזמנת מיסב בלבד, אלא כסט שלם, קיים סיכוי שהמוצר יעצר במכס וידרשו מכם אישור ממשרד התחבורה.

בהצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.