קצת מוונציה אתמול, היום רומא ובאמצע נפרדים מהמיאטה

מדהים

שלשום שחררנו את המכונית התקולה שלי מהמוסך ב-8 בבוקר. יש לציין שהחברה במוסך הבינו את המקרה המורכב שבו אנחנו חייבים לשחרר את הרכב כמה שיותר מהר ולכן בשעה 8 בבוקר הרכב היה כבר מוכן בחוץ מחכה לאיסוף. הנזק היה במשאבות קלאץ ההידראוליות שפתאום הן קורסות. לא תמיד יש נזילות חיצוניות, לעיתים הנזילות הן פנימיות, ככל הנראה כמו שקרה לי. הנזק הכספי הוא כ-330 יורו, סביר בהתחשב שזה גם כולל את הגרירה (60 יורו) וגם את מהירות הטיפול.

הגענו שלשום לפרבר מחוץ לוונציה והתקשינו למצוא את המלון. טוב זה לא בדיוק מלון, אלא קרוואנים בשטח קמפינג. מצאנו את המקום לאחר התברברות מועטה בכבישים והתארגנו ליציאה. יש לציין שהקרוואנים מדליקים, מודרניים והמחירים יחסית סבירים. יש בשטח הקמפינג שירותים כגון כביסה, מסעדה, בריכה וג’קוזי. שם המקום Camping Jolly.

הגעה לוונציה הייתה באמצעות אוטובוס קו מספר 6 ותוך 20 דקות היינו במרכז העיר. וונציה יפה אך לא נהנינו מספיק בגלל גשם שהחליט להפתיע אותנו. לא נורא, חוזרים למחרת.

וונציה בערב
אודליה ומירי
נועם בודק את המצלמה
שמוליק במבט סנובי

לשוט בגונדולה זו אחת החוויות אך ההרגשה היא שזה ממוסחר מידי. נראה לי שקצת איבדו את זה בשנים האחרונות. הרומנטיקה, החוויה, האותנטיות, כל זה קצת נעלם. ולא, זה לא שהייתי שם לפני 20-30 שנה ואולי קצת יותר, אבל מסרטים, סיפורים ועוד דמיינתי משהו קצת אחר. ואולי אני קצת טועה. מעבר בן הסמטאות המים בגונדולה היה מלווה בשקט מרגיע, מים ירוקים-כחולים וחברה שנהנים. טיול בכיכר המרכזית והאכלת יונים הייתה חוויה שמעולם לא עשיתי ולאכול גלידה אמתית ולא הזיוף שמוכרים לנו בארץ דיי אימתה לי את התדמית הטובה שנוצרה על הגלידות האיטלקיות.

גם לכלבים מותר
המשיט שלנו
מבט רציני
מדהים
מירי מאכילה יונים
מירי מאשרת את השיט בגונדולה
תאמינו או לא זה עשוי משוקולד

עוד קצת טיול בסמטאות העיר וחזרנו לקראת השקיעה לשטח הקמפינג.

היום בבוקר מיהרנו לנמל בראוונה כדי למסור את המכוניות לשילוח לארץ. יש לציין שהחברה האיטלקים נורא יעילים ותוך שעה כבר סיימנו עם התהליך והיינו בדרכנו לרומא אחרי ארוחת צהריים.

רק שלא ידרסו אותן

מרוואנה יצאנו לרומא והגענו לא מזמן למלון. מחר טיול ברומא ולינה נוספת ברומא ואז מתקדמים לכיוון מילאנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.